Повернення товару
Наші клієнти завжди мають право повернути отримане замовлення і не оплачувати його на основі «Закону про захист прав споживачів». Це можливо зробити, якщо:
- товар не відповідає замовленому;
- продукція пошкоджена.
У таких випадках, витрати за відправку товару назад бере на себе інтернет-магазин «100 Драбин»: клієнтові потрібно спочатку переслати сходи нам, після чого ми повернемо гроші або замінимо товар на інший. У всіх інших – оплата доставки залишається за покупцем.
Врахуйте, що на товарі, який повертається, повинні бути збережені всі маркування та позначки виробника, відсутні подряпини або будь-які інші механічні пошкодження. Коробка, плівка і інші елементи комплектації обов’язково повинні бути цілими і у повній наявності.
Крім цього, Ви можете повернути сходи протягом 14 днів з моменту покупки, якщо були інші причини, які не вказані вище. Для цього:
- зв’яжіться з менеджерами магазину через сайт або номери телефонів;
- поясніть причину відмови;
- сплатіть доставку назад самостійно, відповідно до тарифів перевізника.
Не підлягають поверненню товари, які перебували в експлуатації або були змонтовані, а також уцінені моделі і сходи зі знижкою.
ВАЖЛИВО
Уважно оглядайте товар при отриманні. Скарги на рахунок зовнішнього вигляду, отримані пізніше, ніж було проведено початковий огляд сходів, не розглядаються